fredag 22 januari 2016

Experiment

Halloj där!
 
Jag spenderar ju min skoltid på praktik för tillfället som sagt.
Denna vecka har jag bl.a. testat olika färger på en herrdocka.
Men ack vad dom stank.
 
 
Det som är så bra med såna här experiment är att man oftast lär sig nåt.


Dagen efter fortsatte mitt lilla projekt.
Nu ska herremannen blekas.
 
 
Som jag redan skrivit lär man sig oftast av såna här projekt,
nu ser man svart på vitt hur viktigt det är att få färgen precis överallt
o inte missa ens en liten fläck i nacken, för då kan det börja se ut så här:
 
 
För tillfället lämnades han i detta skick över helgen.
Nästa vecka ska jag fortsätta med ännu en bleknings omgång, för att få honom 
så pass ljus så vi kan sätta på en blandning för att få till den moderna gråa nyansen.

 
Ha en bra fredag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar