onsdag 28 december 2016

Come back?

Mitt bloggande har verkligen blivit lagt åt sidan nu sen jag blev färdig med skolan.
Mestadels för att det var från skolans sida de ville man skulle ha en blogg.
En sida som man kunde publicera sina arbeten på, så lärarna fick hänga med och se vad som gjordes hemma och under praktiken.

Och efteråt var det helt enkelt så skönt att bara få fokusera på nya jobbet,
så allt "extra" som en blogg till exempel blev mer eller mindre bortglömt.

Och ärligt sagt är jag ju ingen bloggare.

Men det kan ju vara roligt att skriva av sig ibland. Vet fortfarande inte hur pass
personlig vi ska ta och göra den, om det blir någon come back så att säga.

Med detta sagt, fortsätter vi med hur underbart det har varit denna julhelg.
Jag känner mig så glad och tacksam. Hela 24 år har jag ju också hunnit bli.
Inget emot det heller, passar fint för mig.


Bilden är från julafton när vi var till Kronoby kyrka, för att höra musik i julnatten.
Min syster var med i kören, och det var så otroligt vackert, så jag gissar det var nog flera än mig som blev tårögda.


Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar